1. Hoe snel ontvang ik mijn nieuwe spullen?
Als je op werkdagen (ma - vr) voor 15.00 uur een bestelling plaatst, wordt deze diezelfde dag nog naar PostNL gebracht. Bestel je op zaterdag of zondag, dan zal deze bestelling maandag naar PostNL gebracht worden.
Er is natuurlijk ook altijd de mogelijkheid om je bestelling in onze winkel in Eindhoven op te halen. Bestellingen die na vrijdag 15.00 uur gedaan worden, kunnen pas op maandag na 13.00 uur opgehaald worden. Voor openingstijden van de winkel klik hier.
2. Privacy?
Je gegevens zijn, net als je betalingen, beschermd. Allereerst omdat de website een beveiligde verbinding heeft en ten tweede omdat we jouw gegevens nooit aan derden geven. We gebruiken jouw gegevens alleen om het winkelen zo leuk en makkelijk mogelijk voor je te maken en om je te informeren over de nieuwste fashion items en beste aanbiedingen. Wil je niks meer van ons horen, dan kun je je altijd afmelden.
3. Kan het zijn dat het door mij bestelde artikel toch niet op voorraad is?
Ja, dat is in hele incidentele gevallen mogelijk. Mocht dit onverhoopt gebeuren, dan zullen we hiervoor een passende oplossing zoeken door te proberen het artikel alsnog voor je te bemachtigen. Uiteraard is het in dit geval ook mogelijk om je bestelling te annuleren, we storten dan ook direct het aankoopbedrag terug op je bankrekening.
4. Mijn maat is er niet, kunnen jullie deze nog bestellen?
Ja, als je een artikel vind waarvan we je maat niet op voorraad hebben kunnen we altijd proberen deze maat voor je te bestellen. Stuur dan even een mail naar webshop@rambam.nl en we gaan kijken wat we voor je kunnen doen.
5. Moet ik een account aanmaken om te kunnen bestellen bij Rambam online?
Ja, dit is noodzakelijk om bij ons te kunnen bestellen. Met een eigen account versnel je het bestelproces, en kun je in een beveiligde omgeving shoppen, doordat je een zelf gekozen wachtwoord hebt gegeven.
6. Ik ben mijn wachtwoord vergeten, kan ik een nieuw wachtwoord opvragen?
Ja, dit is mogelijk. Stuur een e-mail naar webshop@rambam.nl, dan krijg je een e-mail terug met daarin je wachtwoord.
7. Welke betaalmethodes zijn er op www.rambam.nl ?
Alle internetbankierende klanten van Rabobank, ABN AMRO, SNS-bank, Fortis-bank, ING/Postbank, Van Lanschot Bank, ASN Bank en Friesland Bank kunnen het gebruiken. iDEAL is net zo veilig als het internet-bankieren bij je bank.
Om meer te weten over de betaalmethode iDEAL kijk je op www.iDEAL-betalen.nl.
8. Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Bij Rambam online betaal je geen verzendkosten wanneer je tenminste 1 artikel van de nieuwe collectie besteld. Koop je enkel sale- en/of outlet-artikelen, dan vragen wij 4,95 euro voor de verzending.
Retourzendingen zijn voor eigen rekening. In het geval van fout geleverde artikelen, zal Rambam online de verzendkosten voor zijn rekening nemen.
9. Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Wij verzenden al onze pakketjes via PostNL.
10. Kan ik mijn bestelling ook afhalen in de winkel?
Het is mogelijk om je bestelling op te halen in onze winkel in Eindhoven. Je kunt je bij de kassa melden met je ordernummer. Bestellingen die vrijdag na 15.00 uur gedaan zijn, kunnen op maandag vanaf 13.00 uur opgehaald worden.
De openingstijden van de winkel:
maandag 12.00 - 18.00 uur
dinsdag 10.00 - 18.00 uur
woensdag 10.00 - 18.00 uur
donderdag 10.00 - 18.00 uur
vrijdag 10.00 - 21.00 uur
zaterdag 10.00 - 17.00 uur
zondag 12.00 – 17.00 uur
11. Heeft de winkel een andere collectie dan de webshop?
In principe komen deze collecties overeen. Het is echter wel mogelijk dat een artikel alleen in de winkel te verkrijgen is, of andersom. Heb je een vraag over onze collectie, dan kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice.